neděle 8. prosince 2013

First article

Ahoj, Salut, Hello!
Zdravím Vás na mém novém 15ctém blogu.

Kdo vlastně jsem?
Taková normální ukecaná, divná 13 letá blogerka se smyslem pro humor, nesnášející hatery a spamery. A taky holka jmenující se Sabina, ale zde pod přezdívkou Sabien. Žiju na Moravě. Chodím na osmileté gymnázium-sekunda. Bloguji už třetím rokem:)
Na nic si nehraju, takže co na srdci to na jazyku..
-nesnáším: články obsahující "Q", falešné lidi, pomluvy, kopr,..
-miluju/mám ráda: rodinu, přátele, čokoládu, pizzu, čtení, blogování, Český Jazyk,..
-oblíbený zpěvák: Stromae, Justin Bieber, Miley Cyrus, Tomáš Klus
-kontakt na mě: ask.fm/sabca_, instagram.com/sabcaa_,  weheartit.com/sabien_s

Jsem ráda za KAŽDÝ komentář k tématu:)

7 komentářů:

  1. Se smyslem pro humor? Haha, né promiň :D vždycky jsem tě měla ráda:D
    Doufám, že už tu vydržíš dlouho ;)
    Mileyyyy♥

    OdpovědětVymazat
  2. Áááá :3 Bon jour! Vítám tě :D Né vážně, zde musíš vydržet! :'DDD
    Co znamená články obsahující 'Q'? :'O

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej, vážně už máš tolikátý blog? že tě to pořád baví vytvářet nové a nové.
    Neříkej o sobě, že jsi divná, napiš, že jsi abnormálně nenormální, nezní to líp?:D
    Doufám, že se ti bude dařit, a že je tohle tvůj poslední blog. Přeji hodně štěstí!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadáš jako fajn holka :)
    Hezký blog, blogspoty jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Patnáctý blog? To je pěkné číslo, tak snad se ti s ním bude dařit stejně jako s těmi předchozími :) Jsi sympatická holka, máme toho hodně společného :) Hodně štěstí s novým blogem, ráda se sem vrátím :)

    OdpovědětVymazat
  6. wow 15.blog :D já bloguji dva roky a mám teprve druhý:)
    jinak ať se ti s blogem daří:)

    OdpovědětVymazat