středa 18. prosince 2013

interview with.. Hanienes

Hančí jsem si vybrala, protože mě zaujalo od ní poměrně hodně článků a tak jsem vám ji chtěla trochu představit:)
Ze začátku děkuju, že sis udělala čas si se mnou udělat rozhovor:)
Nemáš zač ^^ :)

1. Tvůj blog oslaví v lednu rok myslíš, že jsi za tu dobu změnila styl psaní a nebo kvalita zůstala stále stejná? 
Za ten rok jsem se změnila tak, jako nikdy... Podle mě za ten rok šla kvalita nahoru a ještě pořád jde a vždycky půjde. Lidé, co sledují můj blog úplně od začátku, nebo lidé ze starého blogu, mi určitě potvrdí, že píšu stejně, ale zlepšila jsem se. Jsem to pořád já, ale v lepším :)

2. Jak tě napadl název hanienes? Přemýšlela jsi nad ním dlouho?
Název byl jasný úplně ze začátku. A ani není z mé hlavy, takže jsem to nějak neřešila :D Ta přezdívka je sice stará pět let, ale v tu dobu jsem si přišla originální a podle mě pořád je, protože koncovku -nienes nikdo v té době neměl :D Možná rozjedu nový trend -nienes jako Vanilka Lady :D No, kromě mé sestřenice, která v tu dobu hrála Metin 2 a chtěla mě taky zasvětit a vymýšlela mi přezdívku a protože se ona jmenovala Machienes[mešijenes] a chtěla pro mě něco podobného, bylo to jasné :D

3. Jaké by si měla pocity kdyby se z tebe stala slavná blogerka a psalo a mluvilo by se o tobě různých médiích? 
Určitě bych byla nadšená, protože to je můj sen :)

4. Jsou nějací lidé co ti pomáhali když jsi začínala s blogem (propagace apod.) nebo jsi vše dělala sama? 
Ne vůbec, před dvouma rokama jsem vůbec netušila, že existuje třeba nějaká klubovna blogerů na Alíkovi,na které se lidé radí a dělají si reklamu, takže bylo všechno na mně :)

5. Ví rodina a spolužáci o tom že máš blog?
Rodina částečně jo, ví to ségra, máma a táta, nikdo jiný. Kdyby to nedejbože zjistili ty tupci ze školy, bylo by po mně. Neříkám to ani kamarádkám, protože blog byl původně tajný deníček ve kterém jsem si vybíjela vztek na spolužácích a psala své pocity a kdyby na to někdo z nich přišel, bylo by to na nic...


6. Kdybys dostala příležitost od člověka, který by znal na vše odpověď, položit mu jednu otázku na co by ses zeptala? 
Tak to opravdu nevím... Asi něco do budoucnosti -  jestli budu mít šťastný život.

7. Kdyby jsi mohla pojmenovat nějakou hvězdu jak bys jí pojmenovala? 
To je jasné - hanienes :) :D

8. Jak bys stručně popsala sama sebe?:) 
179-mi centimetrová dvanáctiletá pubertální bruneta, která je neskutečně tvrdohlavá, drzá a někdy až brutálně upřímná(pokud mi toho člověka není zrovna líto), ale nadruhou stranu hodná(mám sociální cítění,jsem ochotná, citlivá...), (ne)normální a až neuvěřitelně smíšená(žiju v Česku, ale mám příbuzné v Asii, Arménii, Bělorusku, Slovensku a nejvíc asi po USA) holka s velikánským citem pro jazyky(miluju češtinu a ještě víc angličtinu a ruštinu, miluju psaní a literaturu, ale na to mám geny) a hudbu(hraju 6 let na klavír, odmalička chodím na zpěv a sbor, mezi předky mám i významné české skladatelů). Mám nulovou imunitu a spousta alergií a astma a můj sen je být úspěšnou novinářkou a spisovatelkou :)

 9. Máš z něčeho strach, který opravdu nedokážeš překonat? 
Ano... Asi to zní divně, ale z alkoholu, cigeret a drog. Nebojím se tolik ani těch věcí, ale toho, co to dělá z lidmi...

10. Bojíš se budoucnosti? 
Z budoucnosti mám takové smíšené pocity, docela mě děsí, co přinese zítřek a další přicházející dny, ale nadruhou stranu se na budoucnost docela těším :)

11. Zabýváš se více budoucností, minulostí nebo žiješ přítomností?
Abych řekla pravdu, tak spíše v budoucnosti. Všechno co dělám má být dobré pro moji budoucnost, ale často se mi stává, že se babrám v minulosti a nemůžu jít dál, protože na věci, co se staly se bohužel nedá zapomenout :/

12. Máš nějaký oblíbený citát?
Ježiš, těch je hrozně :D Ale aktuálně mám bohužel takové smutné :/  -,,Mnozí z těch, co žijí, by zasluhovali smrt. A mnozí z těch, co zemřeli, by si zasloužili žít.." - John Tolkien :'/

13. Blíží se Vánoce. Je to tvůj oblíbený svátek?:D
Samozřejmě :D

14. Je nějaký zimní sport, který máš nejradši? 
Já nejsem nějaký extra sportovní talent, ale sport mám ráda, ikdyž mi to nejde :D Asi nejvíce miluju lyžování, nejlépe ve Francii :)

15. Co si nejvíce přeješ a co by sis nikdy nepřála na Vánoce?
Nikdy jsem nějak extra nemyslela na budoucnost, ale v poslední době ano, takže asi abych si na blogu vedla dobře a abych byla zdravá, měla dobré známky, dobré kamarádky a aby byli všichni šťastní :)

Moc děkuju za rozhovor, jsou to úžasné otázky :)*

8 komentářů:

  1. Moc děkuju za rozhovor, dávala jsi úžasné otázky^^ :))*

    OdpovědětVymazat
  2. Super rozhovor :)
    *Brunette

    OdpovědětVymazat
  3. O tomto blogu jsem nikdy neslyšela ,určitě zajdu kouknout :D a super rozhovor :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi, možná jen přijde, že jsem hrozně dlouhou dobu na žádném blogu neviděla rozhovor. A pak jsem ho udělala já a koukám, několik lidí ho začalo dělat taky:D Ale nemám nic proti tomu. Každopádně blog Hanči znám, občas tam chodím. Líbí se mi, super rozhovor.

    OdpovědětVymazat
  5. já teda taky vídám rozhovory stále méně, takže je to taková příjemná změna. Pěkný rozhovor :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý rozhovor. Taky nechci aby spolužáci věděli, že mám blog.

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel blog znám teprve krátkou dobu a blogerku vlastě jen podle interview s tebou, které jsem četla. Každopádně mě docela zaujala odpověď na devátou otázku. Taky koukám, že hodně příbuzných je v zahraničí:O. Pěkný rozhovor:).

    OdpovědětVymazat
  8. Neznám ji, ale kouknu k ní. Taky bych nechtěla, aby někdo kdo mě zná osobně, věděl o mém blogu. Pak by to bylo o ničem :D fajn rozhovor :)

    OdpovědětVymazat