neděle 15. prosince 2013

Milý Ježíšku,..

letos si přeji bundu, čepici, sluchátka, knížky,.. a hlavně abych byla zdravá a šťastná. (fakt toho chci tolik?) 
Od října jsou všude figurky čertů, Mikulášů, pořád samý Santa Claus- ikdyž u nás je Ježíšek -_-
V listopadu už jsou koledy. A od prosince už jsou všude slevy na vše možní , Advent a hlavně Vánoční atmosféra.
Lidi si zdobí okna, svítí jim celý dům a někteří už mají vánoční stromeček.
Na Facebooku, Asku, Instagramu jsou fotky a statusy o tom jak sněží, jako kdyby nikdo z nás neměl doma okna apod. Nepochopitelné.
Hodně lidí si píše jestli už mají koupené a zabalené dárky a ti ostatní nejsou tak pohlceni tak to tolik neřeší.
Prostě jde docela hodně jako každý rok poznat, že se blíží Vánoce. Třeba u nás rozsvítili strom a hned mám takový pocit toho, že začne zima, Vánoce a pak konec roku. Pak se peče cukroví.. perníky^
No, už jen 9 dní! A já pořád nemám nakoupenou většinu vánočních dárků. (:D)

Pohltila Tě vánoční atmosféra?
Máš nějaké oblíbené cukroví?  Jaké?
Už máš nakoupené (vyrobené) dárky?
Máš nějak vyzdobený pokoj? (světýlka,..) 
Zdobíte stromek? Kdy?
-Pro ty co mají 30 minutový záchvat smíchu z mého nadpisu: Ze srdce Vám přeju ať se tím nadpisem zadusíte^^

13 komentářů:

  1. Mě Vánoční atmosféra nějak zvláštně nepohlatila.
    Já upřímě nějaké oblíbené cukroví nemám, prostě co je to snim :D
    vánoční dárky nakoupené nemám.. ani jeden, nějak to neřeším a když jdu do nějakého obchodu a něco se mi tam líbí tak si rozmyslím, kdo by to chtěl atd.. a koupím to.
    Bohužel, pokoj nemám, nebo jako mám ale stěhujeme se a vánoce bueme slavit u babičky.
    Tyto Vánoce budou bez stromečku, protože se stěhujeme a babička má malý dům takže se nikam nevejde.
    Jinak, super článek sice toho je málo ale je to alespoň obsáhlé.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám vánoce ráda ,ale jak jsem starší ,tak mě to míň 'pohlcuje'.
    Cukroví už máme převážně všechno napečené -rohlíčky,perníky,linecké,ořechové řezy...Dárky už mám konečně všechny ,až na křížovky pro dědu :D Pokoj vyzdobený nemám zatím ,však vánoce jsou až za týden :D A stromeček zdobíme vždy až 24. ráno :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoční atmosféra mě pohltí vždycky, uvede mě do klidu až tak, že jsem líná si všímat a dělat ostatní věci..Doma děláme jen úly, babička dělá linecký, druhá vánočky. Ale každoročně jezdím k tetě, kde jako včera přespávám a pěčeme a zdobíme tuny perníků. To je to nejlepší^ Dárků mám většinu. Zbývá jen jeden, který není ani nutný:) Světýlka v pokoji plánuju, rodiče řekli, že o víkendu, ale pořád nic -.- Stromek každoročně zdobíme na dvacátéhočtvrtého, na Ježíška:))

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoce miluju.. :D Teda až na tu zimu.. Sníh a pod...
    Sice doma ještě nepečeme, ani nemáme nazdobeno.. Takoví ten pocit, když máme ještě podzimní výzdobu a na stole advent. věnec.. :/ O.o
    No jo.. Není čas.. Cukroví oblíbené nemám.. Všechny miluju!! :D Dárek mám koupený jen pro Mamku a Ségru.. Zatím!! :D A stromeček nazdobíme až, myslím že 20.12 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Beru tě do AFFS, jdu si tě zapsat :)
    -*Brunette
    my-life-is-my-muse.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jako mě to hrozně pochlcuje ještě teď. Víc a víc no. Jinak nejsi jediná kdo ještě ty dárky nemá, hehe. Asi máme co dělat no:D. My upřímě ještě stromek nemáme O.o to bude až asi den předem nebo v 'den D'. A na oknech máme jen světýlka... nic moc velkýho. A jinak jsi to vystihla s těmi statusy o tom jak sněží, přesně. Vypadá to jako kdyby si mysleli že nemáme okna. No a už se to blíží, huh.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě vánoční atmosféra nepohltila skoro vůbec - nějak si to asi ještě neuvědomuju :D Jinak dárky pro rodinu už koupené mám, ještě mi zbývá pro kámošky, ale na to už nemám peníze, tak nevím :DD
    *Brunette

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná článek :)
    1) Hrozněě :3 :D
    2) Já jím všechno :D
    3) Ne všechny, ale mám :)
    4) ještě ne :)
    5) Jasně, většinou až na Štědrý den :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já si toho přeju opravdu málo :) hlavní dárek bude nový pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem na vánočních práškách od půlky listopadu :DD Moje nejoblíbenější cukrový jsou asi rumový koule (vždycky trochu přiopitá mno. :D) Mám všechny dárky kromě mamky to ještě musím koupit jinak mám vše, uff konečně :) Pokoj mám jen lehce příští rok bych chtěla světýlka na skříň (normální ty co se dávají na strom a jak jsou teď hroozně moderní) letos jsem to nějak nestihla :D Stromek zdobíme 23 bez něj by to nebylo ono :)

    OdpovědětVymazat
  11. Pokud budeš chtít, můžeš se zúčastnit Vánoční soutěže u mě na blogu :). Nic tě to nebude stát a můžeš vyhrát hezký mušlový náramek. Více najdeš zde: http://jsem-letadylko.blog.cz/1312/vanocni-soutez

    OdpovědětVymazat
  12. Vánoční atmosféra mě moc nepohltila:/Dneska jsem s kamarádkama u nás koukala na tv a hrály tam kousek písničky ,,Kdepak ty ptáčku hnízdo máš?":D.tak v tu chvíly mě to pohltilo neskutečně moc:D
    Nejradši mám vanilkové rohlíčky :)
    Se starší ségrou nakupujeme dárky ve velkém:D.Pro babičku,dědu,mamku,taťku,pro sebe na vzájem,pro babičky psy,pro našeho psa,pro psa u druhé babičky a druhé babičce:D.Takže věř nebo ne, je toho fakt hodně.Takže nakupujeme od začátku prosince a včera jsme dokoupili poslední dárek.Už máme teda vše zabalené:D
    Umm.Vyzdobený pokoj mám, moje mamka na to uplně šílí, takže světýlka máme vlastně v každém okně, ale né barevná:D!
    Stromek máme umělý, takže zdobíme cca od 3 advent.
    -(Ano, já a sestra jsme blázni)

    OdpovědětVymazat