čtvrtek 12. prosince 2013

Kelímek od Oriflame

K produktu: Uvnitř tohoto kelímku je mastička z včelího vosku s vitamínem E.
Kelímky jsou v pěti různých barvách- pěti různých druzích. První je obyčejná, (světle růžový kelímek- žlutá mast a bez vůně) druhá je karamelová, (bronzový kelímek- hnědá mast) třetí je višňová, (tmavě růžový kelímek- bílá mast) čtvrtá je vanilková (bílý kelímek- "žlutobílá mast") a poslední je čokoládová. (tmavě hnědý kelímek- bílá mast -voní ze všech pěti nejvíce)
Kelímek se zdá malý, ale vydrží dlouho- klidně i půl roku. A také nestojí moc peněz.- kolem 150 kč.
Můžete použít jako:
* balzám na rty
* přípravek na suchou a rozpraskanou pokožku
* balzám na suchou pleť, odřeniny, ekzémy..
Můj názor:
+ účinnost, cena, druhy, velikost vhodná kamkoliv
- z mých zkušeností nemám žádné výčitky
Rozhodně doporučuji!

10 komentářů:

  1. Moje ségra tuhlentu maličkos měla no. Myslím že tomu táké nic nevytýkala, každopádně já balzámy na rty nijak moc nepoužívám takže by to u mě stálo no. Pěkná recenze. Zajímalo by mě jak voní ta čokoládová. Musí to být nádherná vůně:3.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím, že znám někoho, kdo ho měl, nebo má. I jsem si ho půjčovala, myslím:)) Líbil se mi:3 Chtěla bych tu tmavě růžovou:33 Jinak skvělá recenze, taky se teď na nějakou chystám, můžeš se těšit:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám taky:D Mám jich více a i ty jiné:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto kelímky jsou naprosto úžasné! Osobně jsem vyzkoušela snad všechny a jsou pěkně aromatické a příjemné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super kelímky :) Vždycky pomůžou.

    OdpovědětVymazat
  6. Super recenze jestli tomu mužu tak říkat :) určo vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tyhhle mám a jsou úžasné :) mám obyčejnou, karamelovou, čokoládovou a vanilkovou a pořád k nim musím čuchat :33 Já je používám nejen na rty, ale když mám třeba odřenej nos při rýmě atd. a vždycky to pomůže :33

    OdpovědětVymazat
  8. Mám to doma taky (čokoládový a karamelový), je to uplně boží a pomůže to na hodně věcí :3

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle jsme kdysi doma mívávali často a hrozně velký kvanta toho, ale teď už jsme na to nějak zapomněli. Ale vím, že to bylo úplně úžasný :)

    OdpovědětVymazat