úterý 10. prosince 2013

Mé oblíbené mobilní aplikace

-Nevíte jaká aplikace je dobrá na úpravy fotek?
-Když čekáte na vlak, autobus či na někoho a nemáte co dělat a v mobilu nemáte žádnou hru? apod.

- mé typy
1. OBĚŠENEC- hru oběšenec určitě všichni znáte. Tato hra je teď převedena do aplikací na mobilu -můžete hrát multiplayer s přáteli přes bluetooth či hrát 1 proti 1
na  jednom mobilu

2. BLOGGER- z aplikace blogger můžete napsat článek +přidat i fotku, výhodné na cesty, když nemáte nebo vám nejede počítač
BS PLAYER (FREE)- můj oblíbený přehrávač na písničky filmy či videa.

3. PŘEVODNÍK- nemůžete si vzpomenout kolik je např. 5 kg na gramy? Napište a zadejte informace a převodník je zpracuje
PŘEKLADAČ- překladač GOOGLE, nejede bez připojení k WIFI nebo 3G síti

4. VIBER+ WHATSAPP- dvě velmi podobné aplikace ke komunikování s připojením k internetu
-mnoho smajlíků, sms zdarma
SKYPE- můžete volat přátelům. Pokud máte přední kameru tak i videohovorem. Lze spojit chat Skypu s facebookem


5. 7 MÝCH OBLÍBENÝCH HER
Hill Climb Racing, Oběšenec, Pou, Traffic Racer, Diversion,  Logo Quiz,  Logo Quiz Ultimate

6. INSTAGRAM- aplikace na sdílení fotek, pěkné efekty 

7. POU- staráte se o tzv. Poua, hrajete s ním hry, kterých je tam poměrně hodně a stále při aktualizacích přibývají. Můžete měnit barvy apod.

8. PIXLR EXPRESS- rychlé upravování fotek. Mnoho efektů, možnost vytvořit koláž. Najdete zde také rámečky můžete na fotku dát "samolepky"

a jaké jsou vaše oblíbené mobilní aplikace?^^

4 komentáře:

  1. dobrý článek i dobrý výběr aplikací)
    dokud jsem měla mobil s androidem, tak jsem všechny tyto aplikace jsem v mobilu měla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu se zeptat, jaký máš telefon?:) Já teda na upravování fotek používám instagramové efekty, ty jsou nejlepší^, jinak když půjdeš do Google Play nebo Apps Store, je tam těch aplikací na fotky celkem dost:) Oběšence neznám, ale ani mě nebaví můj chytrý telefon využívat na hraní her, nejlepší jsou ty aplikace jako Messenger, Google, Ask, Facebook,Instagram a podobně podle mě. Bloggera jsem měla na iPadu, když jsem jěště měla blogspot, teď si říkám, že by nebyl špatný nápadmít i aplikaci blog.cz :D Převodník já nepotřebuju, na videa mám přehrávač dobrý:3 Viber i Whatsapp mám, super jsou:3 Překladač na googlu je sice fajn, ale jak všichni víme, nepřekládá úplně nejlíp. Poua jsem měla a už mě zařal štvát, asijako většinu lidí, takže šel pryč:D Tak, to je asi všechno, co jsem mohla říct^

    OdpovědětVymazat
  3. Já buď neumm stahovat nebo fakt už nevím :D já když si stáhnu třeba překladač tak mi nejde protože tam není wifi :D jako fakt logika toto :D ale poua mám taky ráda :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já příliš aplikace na mobilu nepoužívám, hlavně na to nemám mobil :D Já mám ještě takovou starší vykopávku s klávesnicí, ale stále funkční :D I když někdy už zlobí... :D Když už, tak hraju karty. Ale máš dobrý výběr aplikací. Kdybych mohla stopro vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat